Παρασκευή 29 Μαΐου 2009
Κυριακή 24 Μαΐου 2009
Freewind :Fun factor 10
Ετικέτες
Bike,
dual purpose,
Freewind,
Moto,
Motorbike,
Motorcycle,
Riding,
Suzuki,
XF650
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009
Suzuki Freewind XF650 ’97-’00

Μονοκύλινδρο με πολλές αρετές και ελάχιστες απαιτήσεις. Αυτές οι λίγες λέξεις αρκούν για να περιγράψουν το μοντέλο της Suzuki, το οποίο μπορεί να τα καταφέρει εξαιρετικά καλά στις καθημερινές μετακινήσεις, χωρίς παράλληλα να πει όχι στο ταξίδι.
Εργονομία: Χρηστικό και άνετο
Το τιμόνι ή για να το θέσουμε καλύτερα η σωστή του θέση σε σχέση με τον κορμό του αναβάτη και η μεγάλη και άνετη σέλα, δίνουν και τις πρώτες θετικές εντυπώσεις όσον αφορά στην εργονομία της μοτοσικλέτας. Η εικόνα συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τα σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ, τα οποία, υπό αυτό το πρίσμα, δημιουργούν ένα πολύ καλό σύνολο. Επίσης, οι βασικές ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων είναι ευδιάκριτες και όλα τα μπουτόν του τιμονιού βρίσκονται στις σωστές αποστάσεις από τα δάχτυλα του αναβάτη. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μία τυπική ιαπωνική θέση οδήγησης. Σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής, πρέπει να πούμε ότι κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, με το φινίρισμα των μεταλλικών και των πλαστικών επιφανειών να μην αφήνει και πολλά περιθώρια για αρνητικά σχόλια. Αυτό άλλωστε δεν θα είναι και πολύ δύσκολο να το διαπιστώσετε από μόνοι σας βρισκόμενοι μπροστά σε ένα μεταχειρισμένο Freewind. Και μην ξεχνάτε (ειδικά αν είναι από τα πρώτα παραδείγματα) ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα με τουλάχιστον 10 χρόνια στην πλάτη της.
Μοτέρ: Αξιόπιστη λύση
Ο κινητήρας φέρει όλα τα θετικά χαρακτηριστικά ενός μεγάλου κλασικού μονοκύλινδρου. Το καλύτερο φάσμα λειτουργίας του είναι το χαμηλομεσαίο και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού από αυτές τις στροφές ανταποκρίνεται άμεσα, παρέχοντας πλούσια ροπή στον πίσω τροχό. Η ελαστικότητα αλλά και η «γλυκιά» και «πολιτισμένη» λειτουργία συγκαταλέγονται στα δυνατά του σημεία, ενώ η συνεργασία του με το μαλακό και σαφές κιβώτιο είναι πολύ καλή. Ωστόσο στις υψηλές στροφές η απόδοση του τελειώνει σχετικά απότομα και νωρίς, όποτε χρειάζεται ο οδηγός να διατηρεί τον κινητήρα σε ένα μικρού εύρους πεδίο, προκειμένου να κινηθεί γρήγορα.
Συμπεριφορά: Φιλικό παντού
Στην άσφαλτο, το μονοκύλινδρο της Suzuki θα κινηθεί με μεγάλη άνεση και ασφάλεια, ενώ εντύπωση θα προκαλέσει αρχικά η ελαφριά αίσθηση της κατασκευής του (το βάρος του ανέρχεται λίγο πάνω από τα 160 κιλά). Όπως καταλαβαίνετε, το μοντέλο της Suzuki δεν δημιουργήθηκε για να οργώνει τα βουνά και οι δυνατότητές του στο χώμα περιορίζονται στην απλή διάσχιση των χωματόδρομων, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν θα φτάσετε με ασφάλεια σε αυτήν την απομακρυσμένη παραλία που είδατε στο χάρτη. Μέσα στην πόλη, θα φανερώσει τις καλύτερες πτυχές του εαυτού του, αφού το χαμηλό κέντρο βάρους, το σωστό ζύγισμα και η λεπτή σιλουέτα, δύσκολα… κρύβονται και συντελούν τα μέγιστα στους γρήγορους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Η απόδοση των φρένων βρίσκεται επίσης σε καλά επίπεδα, αφού τόσο η δύναμη όσο και η αίσθηση που δίνουν στον αναβάτη, επαρκούν για δυνατά και ασφαλή φρεναρίσματα. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη μέτρια σκληρότητα των αναρτήσεων και τη «φιλική» γεωμετρία του πλαισίου (ούτε γρήγορη ούτε όμως και πολύ αργή), θα βοηθήσει τον αναβάτη να κινηθεί αρκετά γρήγορα σε δρόμο με στροφές. Ακόμη όμως και όταν ο δρόμος ανοίξει και οι λωρίδες του πολλαπλασιαστούν, το Freewind θα είναι εξίσου γρήγορο, χάρη στην υποδειγματική του σταθερότητα, την άνεση που προσφέρει η σέλα του, αλλά και την καλή προστασία από τον αέρα που παρέχει η μικρή ζελατίνα.
Συνολικά:
Δεν είναι και λίγα τα χρόνια που κουβαλά στην πλάτη του το συγκεκριμένο μοντέλο. Αυτό όμως δεν πρέπει να σταθεί τροχοπέδη για εσάς, καθώς το Freewind έχει αποδείξει ότι αποτελεί μια αξιόπιστη πρόταση που μπορεί να διανύσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, προσφέροντας καθημερινά της υπηρεσίες του, χωρίς τον κίνδυνο βλάβης. Η τιμή του στις μέρες μας το καθιστά εξαιρετικά δελεαστικό, ειδικά για αυτόν που ξέρει τι θέλει και δεν ψάχνει ένα μοντέλο για να ανέβει στα μάτια του γείτονα, αλλά μία διακριτική μοτοσικλέτα πασπαρτού που να μπορεί να κάνει πολλά πράγματα καλά και αβίαστα, χωρίς ποτέ να τον προβληματίσει.
Μίνι ιστορικό
Με τον ανταγωνισμό στα on-off μοντέλα με κινητήρα 650 κ.εκ. να εντείνεται και το κοινό να ανταποκρίνεται θετικά σε αυτά, η Suzuki είχε καταλάβει πως δεν μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Έτσι, το 1997 παρουσίασε για πρώτη φορά το XF650 ως μία ολοκληρωμένη πρόταση (με φέρινγκ) για αυτόν που αποζητούσε ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας με αυξημένες ταξιδιωτικές δυνατότητας. Το 2000 το Freewind ανανεώθηκε ελαφρώς αισθητικά (νέος προβολέας και ανασχεδιασμένη και ψηλότερη ζελατίνα) και παρέμεινε έτσι μέχρι και το 2002, όπου και διεκόπη η παραγωγή του.
Τι να προσέξετε
Το Freewind απαιτεί μία στοιχειώδη συντήρηση για να «αντέξει» για πολλά χρόνια. Πέρα από τα βασικά που θα ελέγξετε, θέστε τον κινητήρα σε λειτουργία, αφήστε τον να ζεσταθεί και ακουστέ προσεκτικά για περίεργους θορύβους στην περιοχή της κεφαλής. Τέλος, μην παραλείψετε να εξετάσετε τη λειτουργία των ηλεκτρικών, η οποία και θα πρέπει να είναι αψεγάδιαστη.
Τι να αλλάξετε
Αν και η προστασία που παρέχει η μικρή ζελατίνα του Freewind είναι καλή, σίγουρα δεν μπορεί να θεωρηθεί κορυφαία. Η αντικατάστασή της λοιπόν με μία ψηλότερη, σε περίπτωση που δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, είναι μία κίνηση που συνιστούμε, καθώς η μεγαλύτερη κάλυψη που θα προσφέρει, θα αυξήσει σημαντικά την άνεση στο ταξίδι.
+: Άνεση, φιλικότητα, ευχρηστία
-: Ισχύς κινητήρα
Εργονομία: Χρηστικό και άνετο
Το τιμόνι ή για να το θέσουμε καλύτερα η σωστή του θέση σε σχέση με τον κορμό του αναβάτη και η μεγάλη και άνετη σέλα, δίνουν και τις πρώτες θετικές εντυπώσεις όσον αφορά στην εργονομία της μοτοσικλέτας. Η εικόνα συμπληρώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τα σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ, τα οποία, υπό αυτό το πρίσμα, δημιουργούν ένα πολύ καλό σύνολο. Επίσης, οι βασικές ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων είναι ευδιάκριτες και όλα τα μπουτόν του τιμονιού βρίσκονται στις σωστές αποστάσεις από τα δάχτυλα του αναβάτη. Με άλλα λόγια, πρόκειται για μία τυπική ιαπωνική θέση οδήγησης. Σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής, πρέπει να πούμε ότι κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, με το φινίρισμα των μεταλλικών και των πλαστικών επιφανειών να μην αφήνει και πολλά περιθώρια για αρνητικά σχόλια. Αυτό άλλωστε δεν θα είναι και πολύ δύσκολο να το διαπιστώσετε από μόνοι σας βρισκόμενοι μπροστά σε ένα μεταχειρισμένο Freewind. Και μην ξεχνάτε (ειδικά αν είναι από τα πρώτα παραδείγματα) ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα με τουλάχιστον 10 χρόνια στην πλάτη της.
Μοτέρ: Αξιόπιστη λύση
Ο κινητήρας φέρει όλα τα θετικά χαρακτηριστικά ενός μεγάλου κλασικού μονοκύλινδρου. Το καλύτερο φάσμα λειτουργίας του είναι το χαμηλομεσαίο και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού από αυτές τις στροφές ανταποκρίνεται άμεσα, παρέχοντας πλούσια ροπή στον πίσω τροχό. Η ελαστικότητα αλλά και η «γλυκιά» και «πολιτισμένη» λειτουργία συγκαταλέγονται στα δυνατά του σημεία, ενώ η συνεργασία του με το μαλακό και σαφές κιβώτιο είναι πολύ καλή. Ωστόσο στις υψηλές στροφές η απόδοση του τελειώνει σχετικά απότομα και νωρίς, όποτε χρειάζεται ο οδηγός να διατηρεί τον κινητήρα σε ένα μικρού εύρους πεδίο, προκειμένου να κινηθεί γρήγορα.
Συμπεριφορά: Φιλικό παντού
Στην άσφαλτο, το μονοκύλινδρο της Suzuki θα κινηθεί με μεγάλη άνεση και ασφάλεια, ενώ εντύπωση θα προκαλέσει αρχικά η ελαφριά αίσθηση της κατασκευής του (το βάρος του ανέρχεται λίγο πάνω από τα 160 κιλά). Όπως καταλαβαίνετε, το μοντέλο της Suzuki δεν δημιουργήθηκε για να οργώνει τα βουνά και οι δυνατότητές του στο χώμα περιορίζονται στην απλή διάσχιση των χωματόδρομων, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν θα φτάσετε με ασφάλεια σε αυτήν την απομακρυσμένη παραλία που είδατε στο χάρτη. Μέσα στην πόλη, θα φανερώσει τις καλύτερες πτυχές του εαυτού του, αφού το χαμηλό κέντρο βάρους, το σωστό ζύγισμα και η λεπτή σιλουέτα, δύσκολα… κρύβονται και συντελούν τα μέγιστα στους γρήγορους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Η απόδοση των φρένων βρίσκεται επίσης σε καλά επίπεδα, αφού τόσο η δύναμη όσο και η αίσθηση που δίνουν στον αναβάτη, επαρκούν για δυνατά και ασφαλή φρεναρίσματα. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη μέτρια σκληρότητα των αναρτήσεων και τη «φιλική» γεωμετρία του πλαισίου (ούτε γρήγορη ούτε όμως και πολύ αργή), θα βοηθήσει τον αναβάτη να κινηθεί αρκετά γρήγορα σε δρόμο με στροφές. Ακόμη όμως και όταν ο δρόμος ανοίξει και οι λωρίδες του πολλαπλασιαστούν, το Freewind θα είναι εξίσου γρήγορο, χάρη στην υποδειγματική του σταθερότητα, την άνεση που προσφέρει η σέλα του, αλλά και την καλή προστασία από τον αέρα που παρέχει η μικρή ζελατίνα.
Συνολικά:
Δεν είναι και λίγα τα χρόνια που κουβαλά στην πλάτη του το συγκεκριμένο μοντέλο. Αυτό όμως δεν πρέπει να σταθεί τροχοπέδη για εσάς, καθώς το Freewind έχει αποδείξει ότι αποτελεί μια αξιόπιστη πρόταση που μπορεί να διανύσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, προσφέροντας καθημερινά της υπηρεσίες του, χωρίς τον κίνδυνο βλάβης. Η τιμή του στις μέρες μας το καθιστά εξαιρετικά δελεαστικό, ειδικά για αυτόν που ξέρει τι θέλει και δεν ψάχνει ένα μοντέλο για να ανέβει στα μάτια του γείτονα, αλλά μία διακριτική μοτοσικλέτα πασπαρτού που να μπορεί να κάνει πολλά πράγματα καλά και αβίαστα, χωρίς ποτέ να τον προβληματίσει.
Μίνι ιστορικό
Με τον ανταγωνισμό στα on-off μοντέλα με κινητήρα 650 κ.εκ. να εντείνεται και το κοινό να ανταποκρίνεται θετικά σε αυτά, η Suzuki είχε καταλάβει πως δεν μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια. Έτσι, το 1997 παρουσίασε για πρώτη φορά το XF650 ως μία ολοκληρωμένη πρόταση (με φέρινγκ) για αυτόν που αποζητούσε ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας με αυξημένες ταξιδιωτικές δυνατότητας. Το 2000 το Freewind ανανεώθηκε ελαφρώς αισθητικά (νέος προβολέας και ανασχεδιασμένη και ψηλότερη ζελατίνα) και παρέμεινε έτσι μέχρι και το 2002, όπου και διεκόπη η παραγωγή του.
Τι να προσέξετε
Το Freewind απαιτεί μία στοιχειώδη συντήρηση για να «αντέξει» για πολλά χρόνια. Πέρα από τα βασικά που θα ελέγξετε, θέστε τον κινητήρα σε λειτουργία, αφήστε τον να ζεσταθεί και ακουστέ προσεκτικά για περίεργους θορύβους στην περιοχή της κεφαλής. Τέλος, μην παραλείψετε να εξετάσετε τη λειτουργία των ηλεκτρικών, η οποία και θα πρέπει να είναι αψεγάδιαστη.
Τι να αλλάξετε
Αν και η προστασία που παρέχει η μικρή ζελατίνα του Freewind είναι καλή, σίγουρα δεν μπορεί να θεωρηθεί κορυφαία. Η αντικατάστασή της λοιπόν με μία ψηλότερη, σε περίπτωση που δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, είναι μία κίνηση που συνιστούμε, καθώς η μεγαλύτερη κάλυψη που θα προσφέρει, θα αυξήσει σημαντικά την άνεση στο ταξίδι.
+: Άνεση, φιλικότητα, ευχρηστία
-: Ισχύς κινητήρα
Πηγή: mototriti.gr
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008
Τρίτη 22 Απριλίου 2008
Στέλιος Μανωλάς: Γιατί η ΑΕΚ είναι τελικά πρωταθλήτρια
Ο κόσμος το φώναζε και πάνω απ’ όλα το πίστευε: «Να τοι οι πρωταθλητές» ήταν το κύριο σύνθημα, σε αυτή την περίεργη φιέστα τίτλου στο ΟΑΚΑ. Η ΑΕΚ είναι η αγωνιστική πρωταθλήτρια της περιόδου 2007-2008. Η ομάδα που έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς μέσα στο γήπεδο (εκεί που παίζεται το ποδόσφαιρο για όσους έχουν ξεχάσει), η ομάδα που έχει την καλύτερη επίθεση, την καλύτερη άμυνα, τον πρώτο σκόρερ και τον Ριβάλντο, τον καλύτερο ποδοσφαιριστή που έχει παίξει ποτέ στα ελληνικά γήπεδα. Και ανεξαρτήτως CAS, αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία αν δεν θα πάρει τελικά το πρωτάθλημα…
Μιλώντας για αδικίες, εξίσου άδικο θα ήταν να μην αναφερθούμε και στον Νίκο Κωστένογλου. Ο προπονητής που πήρε την ομάδα τον Φεβρουάριο στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, με εσωτερικά αγωνιστικά και πειθαρχικά προβλήματα, κατόρθωσε στο τέλος να βάλει τη σφραγίδα του. Τελείωσε το πρωτάθλημα χωρίς ήττα και το κυριότερο, με δύο από τις μεγαλύτερες νίκες στην ιστορία της ομάδας, κόντρα σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ. Εβαλε περισσότερους Ελληνες ποδοσφαιριστές στην 11άδα και εν ολίγοις διαχειρίστηκε πολύ καλύτερα από τον προκάτοχό του το υλικό της ομάδας. Νομίζω πως το ελληνικό ποδόσφαιρο μακροπρόθεσμα κέρδισε έναν πολύ καλό προπονητή…
Τα συγχαρητήρια δεν αξίζουν μόνο στον Κωστένογλου. Η αντίδραση όλης της ομάδας στις τελευταίες αγωνιστικές ήταν ιδανική. Εκεί που όλα φαίνονταν χαμένα, το Κύπελλο, το UEFΑ και το πρωτάθλημα, κατάφερε να αντιδράσει, να παλέψει και να στεφθεί πρωταθλήτρια. Μέσα στο γήπεδο…
Η ΑΕΚ πρέπει να σκεφτεί πλέον το μέλλον. Μετά τα πλέι οφ, πρέπει να αρχίσει η εφαρμογή του σχεδιασμού της ομάδας για την επόμενη περίοδο και, γιατί όχι, και για τα επόμενα χρόνια. Η επόμενη χρονιά θα είναι ακόμα πιο δύσκολη. Και αν δεν προετοιμαστεί η ομάδα για ακόμα πιο δύσκολες καταστάσεις, θα αντιμετωπίσει προβλήματα.
Το χθεσινό παιχνίδι δεν χρήζει σχολιασμού. Το μόνο που αξίζει να ειπωθεί για τα χθεσινά είναι το αντίο του Ακη Ζήκου. Ενός από τους μεγαλύτερους σύγχρονους Ελληνες ποδοσφαιριστές. Καλός πολίτης, Ακη…
Μιλώντας για αδικίες, εξίσου άδικο θα ήταν να μην αναφερθούμε και στον Νίκο Κωστένογλου. Ο προπονητής που πήρε την ομάδα τον Φεβρουάριο στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, με εσωτερικά αγωνιστικά και πειθαρχικά προβλήματα, κατόρθωσε στο τέλος να βάλει τη σφραγίδα του. Τελείωσε το πρωτάθλημα χωρίς ήττα και το κυριότερο, με δύο από τις μεγαλύτερες νίκες στην ιστορία της ομάδας, κόντρα σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ. Εβαλε περισσότερους Ελληνες ποδοσφαιριστές στην 11άδα και εν ολίγοις διαχειρίστηκε πολύ καλύτερα από τον προκάτοχό του το υλικό της ομάδας. Νομίζω πως το ελληνικό ποδόσφαιρο μακροπρόθεσμα κέρδισε έναν πολύ καλό προπονητή…
Τα συγχαρητήρια δεν αξίζουν μόνο στον Κωστένογλου. Η αντίδραση όλης της ομάδας στις τελευταίες αγωνιστικές ήταν ιδανική. Εκεί που όλα φαίνονταν χαμένα, το Κύπελλο, το UEFΑ και το πρωτάθλημα, κατάφερε να αντιδράσει, να παλέψει και να στεφθεί πρωταθλήτρια. Μέσα στο γήπεδο…
Η ΑΕΚ πρέπει να σκεφτεί πλέον το μέλλον. Μετά τα πλέι οφ, πρέπει να αρχίσει η εφαρμογή του σχεδιασμού της ομάδας για την επόμενη περίοδο και, γιατί όχι, και για τα επόμενα χρόνια. Η επόμενη χρονιά θα είναι ακόμα πιο δύσκολη. Και αν δεν προετοιμαστεί η ομάδα για ακόμα πιο δύσκολες καταστάσεις, θα αντιμετωπίσει προβλήματα.
Το χθεσινό παιχνίδι δεν χρήζει σχολιασμού. Το μόνο που αξίζει να ειπωθεί για τα χθεσινά είναι το αντίο του Ακη Ζήκου. Ενός από τους μεγαλύτερους σύγχρονους Ελληνες ποδοσφαιριστές. Καλός πολίτης, Ακη…
http://www.exedrasports.gr/default.asp?pid=71&artid=1342&catid=87
Δευτέρα 14 Απριλίου 2008
Είμαι ΑΕΚ - Δεν αγοράζω ποτέ SportDay

Σήμερα η "αντικειμενική" φυλλάδα των κ. Χρίστογλου και Χελάκη αποκαλυφθηκε. Σε διαφημιστικό σπότ στο sport-fm από το πρωϊ αναφέρει "...Ισοφαρίζει το ρεκορ της ΑΕΚ ο Τζώρτζεβιτς.... θα έχουν από έντεκα πρωταθλήματα ο καθένας...".
Ένα σπότ που πρώτα απ' όλα ως Έλληνα πολίτη και άνθρωπο με θίγει βαθύτατα. Το συγκεκριμένο έντυπο με τη συγκαλυμμένη εικόνα του τάχα "αντικειμενικού" προσβάλει την ομάδα μου, τη προσωπικότητα μου και τη νοημοσύνη μου.
Όσο για τα "11" πρωταθλήματα, όλη η Ελλάδα γνωρίζει κύριοι της sday (ο νοών νοείτω )
Υ.Γ. : Τελικά τα 4 πόνεσαν πολύ περισσότερο απ' όσο φανταζόμουν.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
